Hej

Nu förtiden så gnäller sig Charlie genom nätterna (det resulterar självklart i att jag sover nada). Så igår började dagen bra för då tog Fredrik Charlie och gick ut på en promenad vid sex på morgonen. Dagen fortsatte bra för sen åkte vi ut till Wämöparken och sa hej till djuren där. Charlie sov såklart i vagnen under hela tiden, haha. Men jag blev glad för jag fick säga hej till megagrisen som bor där. Sen stannade vi kvar där och åt lunch. Dagen avslutades på jordgubbar - aldrig fel.

Idag vet jag inte vad som händer, det verkar som om Fredrik blivit sjuk. Han mår inte alls någe vidare. Så jag får se vad jag och Charlie hittar på. Sitta inne tänker jag då inte göra. Vi går nog ut själva lite. Träffa mina vänner vill jag självklart göra men det är ju faktiskt så att det krävs lite planering när man är ute med Charlie (sova, äta, vara i skuggan osv.) och jag känner mig mest bara dryg när jag måste få alla att planera kring oss.

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den kan bara jag se)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback