Dagens

Alla ni som klagar på att ni är för bleka, sluta klaga nu. Den här bilden på mig ger er nog lite perspektiv på saker och ting. JAG ÄR BLEK. Som mina vänner brukar säga, lite transparent. (Bilden är alltså inte photoshopad, hur mycket ni än vill tro det.)


Dagen har förresten varit bra, trots att jag är genomförkyld. Har gått lite på stan med man och barn. Sen träffade vi Mange och Fredriks syssling Emelie för en fika på Wayne's uteservering. Charlie vägrade sova men när vi kom hem så däckade han direkt efter att ha varit vaken nästan sex timmar. Just nu tar han ett litet powernap. Fredrik håller på att göra sig iordning för kvällen. Han jobbar på Anton's varje onsdag, torsdag, fredag och lördagskväll nu under sommaren.

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den kan bara jag se)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback