Dagens

Dagens aooutfittt (outfit). Klänningen har jag, tro det eller ej, fått av min kära karl. Det är så skönt att kunna ha leggings och sånt nu. Med det kommer ju dock det negativa att man alltid måste se till att ha slätrakade ben (hur mycket man än önskar så kommer det aldrig bli fashion att ha en matta på benen). Under graviditeten vande jag mig liksom vid att inte raka benen. Inte av anledningen att jag inte nådde eller orkade. Anledningen var helt enkelt att de sista 3½ månaderna så växte det inte ut något hår. Jag fattar inte varför. Det kom helt enkelt inget nytt efter att jag rakat mig en dag. Sen en månad efter att Charlie tittade ut, då satte det fart igen. Tyvärr. Gud vad enkelt allting hade varit annars.


Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den kan bara jag se)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback