iPhone

Härlig, härlig, härlig dag. Trots att vi har spenderat större delen av dagen hemma så har det varit en jätte fin dag. Vi var ute ett tag i solen och bara tog det lugnt, tyvärr kunde vi inte vara ute hela dagen för vi hade tvättstugan. Charlie har varit superbusig och härlig som vanligt. Och jag har fått en iPhone! Fredrik kom hem med en som en överraskning till mig. Och jisses vad jag blev överraskad. Blev verlkligen jätte glad, så ikväll ska jag sitta och pilla lite med den. Charlie sover ju ändå och Fredrik har precis kilat till jobbet.



Älskade lilla hjärtat. När det är varmt är det bäst att ligga naken! Han kan förresten vända sig rygg till mage och mage till rygg nu. Han har kunnat göra det i sömnen ett tag men nu har han lärt sig att även göra det vaken. Han tar sig även väldigt sakta men säkert framåt, han ålar och drar sig fram. Han som alldeles nyss var så liten. 6,5 kg väger han nu och är 65 cm lång.

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den kan bara jag se)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback