Skratt

Förresten, måste bara göra ett litet tillägg. Charlie the man (som han så fint kallas av stora delar av mitt crew) har varit på sånt jäkla fint humör idag. Jag har bara behövt visa mig alternativt säga "hej" för att han skulle börja skratta som en tok. Precis allt jag sagt eller gjort har varit som rena ståuppkomiken för honom. Den gången jag stack in huvudet mellan sakerna i babygymmet och sa "hej busunge" tog fan priset. Han skrattade sig helt illröd och var tvungen att hämta andan efter. Feeling down? Häng lite med en bebis!

(Texten på bloggen är tydligen vanliga tråkiga Times New Roman på vissa datorer. What? Så ska det inte vara.)

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den kan bara jag se)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback