Sova

En kort uppdatering blir det bara. Orkar inte alls skriva ikväll.

Idag har Charlie sovit och sovit och sovit. Han vaknade vid sex imorse som vanligt. Sen sov han mellan 8.15 och 10.00. Sen sov han mellan 11.30 och 12.30. Efter det gick vi hem till Agnes och åt bröllopstårta med henne, Kim och Joanna. Lillsnutten var minst sagt ynklig under besöket. Sen när vi kom hem så sov han mellan 15.00 och 17.00. När han vaknat då så gick jag och handlade och lämnade honom mysandes hos sin pappa. När jag kom tillbala så sov han igen! Så då sov han 45 min till. Så nästan 7 timmar har han sovit idag under dagen. Det har ju inte hänt sen han var miniliten. Nuförtiden så brukar han sova ca 2½ timme uppdelat på tre eller fyra gånger. Han måste ha varit en riktig liten tröttis. Han somnade för kvällen vid 19.45. Jag hoppas att den här dagen inte förstör nattsömnen helt. Jag behöver sömn..

Kommentarer
Postat av: freja

haha njaaa.. ju längre in i graviditeten jag hamnade desto fler lämnade mig på bloglovin'! haha.. men jag håller med dig; nu får bebisen komma!

2010-06-21 @ 09:24:45
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den kan bara jag se)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback