SR

Nu sover Charlie en liten sväng och jag sitter hemma och gör nada. Det är rätt skönt. Lägenheten är städad, jag har redan diskat och plockat in all tvätt. Det enda som ska göras är att byta sängkläder men det kan jag ju knappast göra med lillkillen i sängen. Fredrik har åkt nu iallafall. Trots att det är urmysigt att vara hemma med Charlie så kan jag inte låta bli att vara lite avundsjuk på honom. Jag älskar Sweden Rock och det hade helt enkelt varit härligt att se så många bra band och bara vara helt enkelt. Det får bli nästa år, då blir det Fredrik, jag, Charlie, stuga och barnvagn!



SR'06 - jag var liten och otroligt cool med mina trasiga strumpbyxor. Haha.

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den kan bara jag se)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback