Kväll

Köpte två par jeanstights på Cubus härom dagen. Har faktiskt aldrig köpt något där innan men blev helt kär i dessa. Jag har köpt de till vänster, de gråa. Köpte även exakt likadana fast i svart. De är störtbekväma. De sitter snortajt men de är så stretchiga att man kan sitta skräddare och röra sig helt utan problem (det är liksom lite nödvändigt med bebis).

Däremot så vill jag även ha tightsen till höger. Jag visste att jag ville ha dem redan innan så när jag såg dem i affären blev jag skitglad. Där hängde nämligen hur många som helst. Då tänkte jag att det självklart skulle finnas i min storlek med. Men nej, självklart inte. Av 14 par så fanns det två XL, en L och ELVA(!!!!) M. Så jävla irriterande.


Fredrik är på jobbet och slutar halv två i natt. Charlie sussar och jag hoppas han gör det ett tag till innan han vaknar första gången. Jag ska bara sitta och ta det lugnt, slötitta lite på "På smällen". Sen ska jag krypa ner i sängen och vänta på att kille1 ska gny och vilja komma över och mysa bredvid mamma samt på att kille2 ska komma hem från jobbet och krypa ner på andra sidan.

Kommentarer
Postat av: Matilda; Mamma till Mercedes & Leon

åh så snygga! de måste jag iväg och kolla på, tur att man har tjockislår då om det finns många kvar i stl M haha.

jag köpte jeanslegginsen på H&M :)

2010-06-21 @ 16:02:36
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den kan bara jag se)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback