Utvecklingsperiod

Charlie vägrade sova i eftermiddags så han däckade vid kvart i sju. Två snutt och sen var han helt lealös. Jag hoppas dock att han sover ordentligt nu på kvällen. De senaste kvällarna har nämligen varit sisådär. Vissa kvällar har han vaknat nästan en gång i kvarten medans han andra kvällar sovit precis som vanligt (från 19 till 23-01). Ikväll kommer Joanna förbi efter jobbet och Agnes en sväng innan hon ska på bio så det hade ju varit trevligt om jag kan sitta och prata lite med dem. Sen kan han vakna bäst han vill sötnosen. Jag tror att han är inne i en utvecklingsperiod just nu. Det är därför han sover sämre, är kinkigare osv. Det är nämligen en rätt lång utvecklingsperiod som startar kring 3 månaders ålder. De andra utvecklingsperioderna har stämt in på honom så antagligen är fallet så nu med.

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den kan bara jag se)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback